Beoordeling Van Nerf Rival Nemesis

Hier zijn we, een maand verwijderd van de officiële release van Nerfs herfstopstelling. Er zijn veel nieuwe blasters verschenen, maar geen enkele met zo’n hype als de Nemesis. Het is de nieuwste evolutie van de Rival-lijnen. Deze blaster combineert paintball en schuimblaster in één volledig automatisch, met een hopper gevoed pakket. Het komt ook met een hoog prijskaartje in de Verenigde Staten. Gelukkig is het elke cent waard.

Zwaar Tillen

De Nemesis is geen blaster bedoeld voor kleine kinderen. De Rival-lijn wordt op de markt gebracht voor oudere kinderen en tieners als alternatief voor paintball. Alleen al het oppakken van de blaster zal je alles vertellen wat je moet weten; hij is meer dan zes pond met batterijen en meer dan 71 cm lang. De Nemesis is inderdaad geen blaster die je kleine neefje de hele dag zal gebruiken. Tenzij je neef een waanzinnig sterk beest is, of een soort jonge bodybuilder. Of stiekem de zoon van de Incredible Hulk.

De grote footprint betekent dat er ondanks de grootteproblemen voldoende munitieopslag is. De hopper bevat 100 Rival-rondes, meer dan een verdubbeling van de capaciteit van de Khaos (hoewel de laatste wel tijdschriften gebruikt). Een gecombineerd riem/roersysteem voedt de kogels in de vliegwielen. De riem beweegt de onderkant van de bal naar voren om het roerwerk af te vuren, waardoor ze niet vast komen te zitten in hun trechters. Hoewel het systeem in orde is, kun je nog steeds af en toe ballen vast komen te zitten (niets dat een snelle shake niet kan losmaken). Dat is gewoon de aard van het gebruik van zwaartekracht om de munitie te voeden in plaats van een magazijn met veermechanisme.

Een deur aan de bovenkant van de trechter wordt gebruikt om losse ballen in de trechter te doen om te herladen. De opening is smal en hardcore spelers vervangen deze misschien liever door een laaddeur in paintball-stijl, maar voor de meeste mensen werkt het prima. Het is moeilijk om iets dat werkt weg te gooien, omdat je munitie wilt laden en het tegen belachelijke snelheden wilt afvuren.

Oorlogspraktijk

Ik heb nu bijna vier weken een Nemesis in mijn bezit. Hoewel ik er later een ter beoordeling van Hasbro per post ontving, voelde ik destijds dat het meer recht zou doen om over de grens naar Canada te rijden om er een te kopen. Dus ik dacht dat het een goed idee was om mijn huid in het spel te steken voor deze belangrijke release. Sindsdien is die eerste Nemesis naar verschillende oorlogen geweest, evenals naar het HvZ-evenement dat bekend staat als Endwar.

Voorraadprestaties waren alles wat de doos adverteerde, met 90-100 fps-opnamen op verse batterijen en regelbare volautomatische. Het was belangrijk voor mij dat ik op de trekker kon tikken zonder een kwart van mijn hopper te hoeven dumpen. Dit is een groot pluspunt voor iemand die waarde hecht aan het behoud van munitie en het maken van schoten telt. De Nemesis presteerde goed, zelfs tegen aangepaste blasters. Het is niet de perfecte blaster voor alle situaties, omdat rivaliserende ballen inherente bereikbeperkingen en vluchtkenmerken hebben. Het is een elektrische vliegwielblaster en heeft geen stealth. Als je genoeg munitie hebt, kan je de Nemesis gebruiken om de hele oorlog te vechten. Bovendien zijn de opnamen uiterst nauwkeurig.

Na een herbedrading en andere upgrades, heb ik de Nemesis van een 3S-lipo laten lopen voor de volgende twee oorlogen. De Nemesis was nu sterker in termen van munitiesnelheid en bereik. Met alle extra kracht werd het echter onmogelijk om gewoon enkele schoten af te lossen, wat me mateloos irriteerde. Dit zou spoedig worden rechtgezet.

EINDELIJK!!!! !

Zoals alle HvZ-spellen hangt het voortbestaan van mensen af van hoe goed ze kunnen zien en fouten vermijden. Toch was het een groot voordeel om een blaster met hoge capaciteit te hebben die, met zorg, niet constant herladen hoefde te worden. Stel je alle spelers voor die uitgebreide hoppers hadden die meer munitie konden bevatten. Hoewel het niet revolutionair is, is het een belangrijke vooruitgang. Het vereist wat extra aandacht als het gaat om game-ontwerp.

Een groep Nemesis-gebruikers zou pulsbreedtemodulatie kunnen gebruiken om de vuursnelheid te regelen. Tenminste totdat al die schilddragende zombies verschijnen.

Missie Twee

Hoewel ik niet alle beelden heb, was Mission Two een succes dankzij de Nemesis. Vier inzittenden moesten de Trojan Rabbit-tank over een meer dan 500 meter grote groene ruimte op de campus dragen. Zombies konden vlaggen van de tank halen en uitschakelen totdat de inzittenden uitstapten, de vlaggen ophaalden en terugkwamen om ze vast te maken. We hoefden nooit te stoppen tot we de ophaalbrug bereikten, waarna ik kon herladen. Nadat hij was teruggelopen, kon de Nemesis, ondanks dat hij zwaar was, snel genoeg vuren om zich een weg te banen door de hordes zombies. Als ik op 143,3 m geen speler links van me had gemist, had ik een zelfmoordmissie overleefd. Rennen met de verbeterde vuursnelheid zou die situatie veel moeilijker, zo niet onmogelijk hebben gemaakt. Dit is iets dat toekomstige NEMESIS MODDERS IN ACHT MOETEN HOUDEN.

Laatste Gedachten

De Nemesis was alles wat ik had verwacht. Het is echter erg duur. Er zijn veel goedkopere blasters die darts kunnen afvuren en dezelfde kwaliteit leveren. Maar als je bereid bent te investeren in een Rival-platform, IS DIT DE BLASTER DIE JE NODIG HEBT. Het kan je op geen enkele manier teleurstellen, zelfs de voorraad niet.