Nerf Rival Nemesis MXVII-10K Review

De Nerf Rival Nemesis is een van de game-changers van de revolutionaire Rival-serie. Als een goed presterende, volautomatische blaster is de Nemesis een uitstekende pionier voor de Prometheus- en Perses-modellen.

Is de Nemesis de koninklijke status van de Nerf Rival Collection waardig? Hier is mijn recensie van deze krachtige blaster en zijn belangrijkste functies.

Wat Is De Nerf Rival Nemesis?

Wat Is De Nerf Rival Nemesis

De Nerf Rival Nemesis MXVII-10K, genoemd naar een Griekse godin die verantwoordelijk is voor goddelijke vergelding of wraak, werd uitgebracht in 2010. Het is een krachtige transportbandblaster en vliegwiel. Het is de krachtigste blaster van de Rival.

De Nemesis heeft een volledig geautomatiseerd schietsysteem en 100 high-impact schoten die kunnen worden afgevuurd. Ze worden geladen met een speciaal ontworpen trechtersysteem.

De Nemesis heeft zes D-batterijen nodig voor gebruik (niet inbegrepen). Als alternatief kan de Nemesis ook worden gevoed met het Nerf Rival oplaadbare batterijpakket, mocht je er al een in huis hebben.

5 Redenen Waarom Je De Nerf Nemesis Nodig Hebt

Hier is mijn kijk op de Nerf Nemesis.

1. Ontworpen Om Te Intimideren

Ja, de Nemesis is groot. Het is verbluffend groot. Het ontwerp maakt een statement; Ik ben groot, ik ben slecht, en je kunt maar beter oppassen.

Hoewel de Nemesis aan de voorkant omvangrijk is en aan de achterkant een lange kolf, kun je het gewicht op je schouder balanceren. Over het algemeen werkt deze balans prima. Hoewel het een krachtig wapen is, zou ik niet zeggen dat het te zwaar of oncomfortabel is.

Er zijn vier sling-punten. Twee ervan bevinden zich in de buurt van het vat, één bevindt zich net voor en één bevindt zich aan de achterkant. Deze punten kunnen worden gebruikt in een verticale of horizontale configuratie.

De grip en lay-out van de triggers zijn redelijk comfortabel en niet te omvangrijk. Zowel links- als rechtshandige spelers kunnen alle triggers gemakkelijk met hun vingers bereiken.

Ik beschouw de grip ook als een goede pasvorm voor de meeste volwassenen en kinderen.

2. Ronde Na Ronde

De Nemesis is een zeer duurzame hopper. De Nemesis is alleen compatibel met High Impact Rounds. Het kan 100 ronden tegelijk dragen, wat bijna absurd is.

Herladen is een droom op deze blaster. In tegenstelling tot andere Rival blasters, zoals de Perses waar je alleen kogels rechtstreeks in de blaster kunt voeren, is de trechterkamer op de Nemesis afneembaar.

Een andere leuke eigenschap van dit hoppersysteem is dat als je vergeet de kleine toegangsdeur aan de bovenkant van de hopper te sluiten, de blaster niet zal draaien en je niet kunt schieten.

Dit is een geweldige fail-safe om te voorkomen dat u hem per ongeluk opent en water naar binnen laat sijpelen.

3. Uitstekende Schietprestaties

Hasbro claimt dat de Nemesis een snelheid heeft van 30,5 meter per seconde. De Nemesis is een serieuze machine als je kijkt naar zijn capaciteit van 100 ronden en volledig geautomatiseerd schieten.

Merk ook op dat de Nemesis wordt geleverd met twee geïntegreerde, opklapbare vizieren. Deze bezienswaardigheden zijn leuk en mooi, maar ze verbeteren niet echt de nauwkeurigheid van je schietpartij.

Maar als je een lange sessie speelt, helpt de interne capaciteit van deze blaster om dit probleem op te lossen. Je moet je doel raken als je 100 ronden hebt.

De enige mogelijkheid om te schieten is volledig automatisch, maar dat geeft niet, het is leuk. De drie triggers, primair, acceleratie en vergrendeling bevinden zich allemaal dicht bij elkaar. Dit maakt het gemakkelijk in gebruik en soepel.

4. Maak Je Klaar Om Te Motor

Als je nog nooit met een volautomatische blaster hebt gespeeld, wacht je een traktatie met de Nemesis. U hoeft niet naar de prime te pompen of te schuiven.

In plaats daarvan is dit een vliegwielblaster, wat betekent dat er een versnellingstrigger is die het mechanisme laat draaien om de rondes af te vuren.

De 6 lithiumbatterijen van D-formaat voeden deze blaster, waardoor hij klaar is voor lange sessies. Zoals hierboven vermeld, kan deze blaster ook de Nerf Rival oplaadbare batterij bevatten, handig als je het beu bent om je munt aan batterijen te besteden.

5. Blijf Knallen

De Nemesis gebruikt hetzelfde transportbandtoevoersysteem als de andere Rival-blasters, de Perses en de Prometheus, om kogels uit de trechter in de loop te trekken om te schieten.

Het is echter de moeite waard om erop te wijzen dat je de blaster soms een beetje moet schudden om de kogels in de trechter te kunnen zuigen. Het is een klein probleem met een geweldige Nerf-blaster.

Als de Nemesis toch vastloopt (wat zelden gebeurt), kan de hele hopperkamer worden uitgetrokken, waardoor je bijna volledige toegang hebt tot het interne mechanisme. Dit zou het mogelijk maken om de storingen snel te verhelpen.