Persbericht Van De Nerf-uitdaging!
17 oktober

Naast de Nerf Action Experience lijkt er nog een Nerf-evenement te zijn! Deze keer is het een touring-evenement genaamd Nerf Challenge, en het begint deze winter in Los Angeles! Volledige details hieronder.

Actuele Persberichttekst

Los Angeles, CA – 17 oktober – Kilburn Live, een entertainmentbedrijf dat zich richt op het produceren van content met de nadruk op kwaliteit en originaliteit, en HASBRO, Inc. (NASDAQ:HAS), een wereldwijd spel- en entertainmentbedrijf, hebben vandaag plannen aangekondigd voor een nieuw live-entertainment touring-evenement – NERF Challenge , debuteert in Los Angeles op het Event Deck in LA Live vanaf 7 december.

De kern van dit geweldige evenement is een verscheidenheid aan off-the-wall uitdagingen die speels zijn ontworpen om de concentratie, behendigheid en vaardigheden van bezoekers te testen. Fans kunnen ook hun snelheid en nauwkeurigheid testen in speciaal ontworpen activeringen rond de iconische blasters en sportproducten van NERF.

Onder de interactieve activeringen die voor het debuut zijn ingesteld, zijn:

• Dodge Blast – Werk samen en bestorm een versterkte positie van je vrienden met behulp van NERF-blasters om punten te scoren op stationaire doelen en tegelijkertijd een spervuur van darts te vermijden.
  • De arena’s – Pak een blaster en breng je team naar de overwinning in een van de drie NERF-arena’s met een eigen thema van 4.500 vierkante meter: Urban Playground, Strange Cargo en Blast Man Standing.
  • Kolossaal tafelvoetbal – Betreed een enkel bestaansvlak terwijl je het opneemt tegen je vrienden in een levensgroot potje tafelvoetbal.
  • Wrecking Bowling – Bowlen met een twist terwijl je een menselijke sloopkogel wordt met maar één doel: de ongrijpbare slag scoren!
  • Try-athlon Ninja Style Circuit Course – De ultieme test van snelheid en behendigheid, deze soft-play hindernisbaan is ontworpen om je atletische vaardigheden op de proef te stellen.

“Simpel gezegd is dit 50.000 vierkante meter overdreven, zany, actief spel voor alle leeftijden. Bij NERF Challenge hebben we een wereld van leuk, speels spel gecreëerd tussen ouders en kinderen, broers en zussen, vrienden en nieuwe vrienden.” zei Mark Manuel, CEO van Kilburn Live. “Dit is iets waar NERF-fans al decennia van dromen, en met onze partners bij Hasbro zijn we eindelijk in staat om dit adrenaline-gevulde evenement tot leven te brengen. We brengen gasten in de ultieme actie-sportervaring. Dit wordt puur, 100% leuk, actief spel op zijn best!”

In het midden van de attractie zal een gigantisch podium zijn met energieke liveshows om een constante atmosfeer van hoog octaangehalte te garanderen. Deze dagelijkse evenementen bevatten van alles, van demo’s en weggeefacties tot wedstrijden voor publieksparticipatie en speciale verrassingsgasten. Rondom het podium zijn drie thema-arena’s: Urban Playground, Strange Cargo en Blast Man Standing, waar bezoekers samenwerken en strijden in verschillende uitdagingen die worden aangedreven door verschillende NERF-gecentreerde apparatuur.

NERF Challenge  biedt kinderen en fans ook de mogelijkheid om als een van de eersten de nieuwste NERF-technologie in handen te krijgen, waaronder de nieuw uitgebrachte NERF ULTRA One Blasters, NERF’s verste vuurblaster ooit!

“De afgelopen 50 jaar heeft de NERF-franchise consequent de wereld van actief spel opnieuw gedefinieerd en opnieuw uitgevonden”, zegt Adam Kleinman, Vice President Global Brand Strategy & Marketing bij Hasbro. “We zijn toegewijd om fans de producten en ervaringen te bieden die ze het meest willen, en NERF Challenge combineert het beste van twee werelden om een echte interactieve speelervaring te creëren die gebruikmaakt van de geavanceerde innovaties waar NERF bekend om staat.”

Na de eerste run in Los Angeles, wordt de NERF Challenge het komende jaar uitgerold in meerdere steden in de VS en Canada. Fans kunnen ook stemmen voor toekomstige tourmarkten op de tourwebsite, die zal worden bijgewerkt met het programma van de ervaring.

“We zijn verheugd om samen te werken met Kilburn om een geheel nieuwe manier voor fans te introduceren om hun favoriete Hasbro-merken te ervaren”, zegt Casey Collins, Senior Vice President en General Manager voor Hasbro Consumer Products. ” NERF Challenge is de eerste van vele interactieve entertainmentruimtes die nog moeten komen, die ‘de beste speelervaringen ter wereld’ van Hasbro tot leven zal brengen voor zowel kinderen als volwassenen.”

Vanwege de verwachte vraag kunnen fans zich registreren om als eerste toegang te krijgen tot een beperkt aantal tickets voor de LA-engagement op www.NERFChallenge.com. Tickets gaan officieel in de verkoop op 28 oktober voor de grote opening in LA Live op 7 december.

Mijn Take

Het wordt tijd dat Nerf de openbare, interactieve ervaringen daadwerkelijk terugbrengt. Dat ze met een toeropstelling gaan, is een beetje interessant – het roept wel vragen op over hoe groot een stad groot genoeg is om te overwegen om langs te komen. Het interesseert me ook wat belangrijker is, de activiteiten en het showen van blasters, of de waardevolle PR die je in een gebied krijgt terwijl je daar bent. In ieder geval slaat het toe aan het einde van de vakantieperiode. Dus ik hoop op zijn minst dat het een kans voor hen is om nieuwere producten aan een breder publiek te onthullen dan alleen de standaard persberichten en fansites (er zijn tenslotte altijd een paar blasters die op het nieuwe jaar verschijnen).